Karantino apribojimai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius

2022.01.20

Karantino apribojimai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius

Antrus metus besitęsianti Covid-19 pandemija gana stipriai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius. Galima manyti, kad pirmieji keisti požiūrį turėtų jaunesni daugiabučių butų ir patalpų savininkai, bet šį kartą viskas kitaip. Pirmieji keisti įpročius pradėjo vyresnio amžiaus daugiabučių namų gyventojai.

Vienos didžiausių statinių priežiūros ir inžinierinių sprendimų grupės Baltijos šalyse „Civinity Lietuva“ vadovo Giedriaus Eidimto pateiktais duomenimis, karantino laikotarpiu išaugo vyresnio amžiaus klientų aktyvumas naudojantis administratoriaus sukurta savitarnos platforma.

„Karantinas pakoregavo visų mūsų įpročius, taip pat ir mūsų klientų, kurių nemaža dalis yra vyresnio amžiaus. Akivaizdu, jog vyresnio amžiaus klientai nusprendė mažiau lankytis prekybos centruose ir nebestovėti eilėse, o sąskaitas apmokėti internetu prisijungus prie „Civinity“ klientų savitarnos platformos visiškai nemokamai. Lyginant paskutinių metų duomenis, vyresnio amžiaus besinaudojančių savitarnos platforma skaičius padidėjo 20 proc.,“ – teigia G. Eidimtas „Civinity Lietuva“ vadovas.

Kodėl verta atsisakyti popierinių sąskaitų ir naudotis savitarnos platforma?

Ką tik įsigiję naują butą, 99 proc. naujakurių renkasi patogiai naudotis savitarnos platformomis. Vienas iš savitarnos privalumų tai, kad joje klientai mato objekto sąskaitų istoriją už visą laikotarpį, kurį administravimo įmonė prižiūri jo turtą.

Taip pat visos sąskaitos yra vienoje vietoje, jos nepasimeta ir yra prieinamos klientui patogiu metu. Tuo tarpu popierinės sąskaitos gali pasimesti, o dėl netvarkingų ar nerakinamų pašto dėžučių išvis nepasiekti kliento.

„Sąskaitą savitarnos platformoje klientai gauna einamojo mėnesio 10-12 dienomis, o popierinės sąskaitos klientus pasiekia tik apie einamojo mėnesio 20-25 dienomis. Taip pat pastebime, kad Covid-19 pandemijos metu popierinių sąskaitų pristatymas užtrunka ilgiau. Todėl raginame savo klientus prisijungti prie savitarnos platformos ir sąskaitas gauti būtent elektroninėje erdvėje,“ – teigia G. Eidimtas.

Be abejo savitarnos sistemoje galima tiesiogiai apmokėti sąskaitas už suteiktas paslaugas ir vienu metu internete valdyti net kelių turto objektų duomenis. Savitarna pasižymi ypač patogiu funkcionalumu kelis „Civinity“ įmonių grupės administruojamus objektus turintiems klientams. Jų duomenis valdyti galima su vienu prisijungimo kodu, susiejant juos su tuo pačiu mokėtoju. Objektus susieti galima net jei jie yra skirtinguose miestuose.

„Civinity Namai“ tesi pažadą skirtą klientams ir pristato dar vieną savitarnos funkciją. Nuo 2021 metų pabaigos, kiekvienas „Civinity Namai“ klientas gali stebėti kiek kaupiamųjų lėšų yra sukaupęs jo daugiabutis namas ir nuosavas butas.

„Nuolat siekiame patogumo ir aiškumo klientų atžvilgiu. Todėl patobulinome savitarnos sistemą ir pristatėme naują savitarnos funkciją, kurios metu klientas galės patikrinti kiek jo daugiabutis namas turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų,“ – sako G. Eidimtas.

Pokyčiai klientų akimis

Kaunietė Rasa gyvenanti Draugystės g. 2, jau 20 metų naudojasi „Civinity namai Kaunas” pastatų administratoriaus teikiamomis daugiabučio namo administravimo ir priežiūros paslaugomis. Kaunietė daugelį metų gaudavo popierines sąskaitas, tačiau nusprendė keisti savo įpročius ir prisijungė prie savitarnos sistemos.

„Įsigijus būstą, neturėjome tokios galimybės naudotis savitarnos sistema. Visi gaudavome popierines sąskaitas ir tai buvo įprasta, o vėliau tai tapo įpročiu. Nors apie administratoriaus sukurtą savitarną esu girdėjusi, bet tik prasidėjus karantinui prisijungiau prie jos. Iš pradžių buvo neįprasta mokesčius mokėti internetu, o dabar tai pats patogiausias mokesčių mokėjimo būdas,“ – pasakoja daugiabučio namo gyventoja Rasa.

Įdomus faktas, kad vienai tonai popieriaus pagaminti reikia – 17 vidutinio dydžio medžių, maždaug 26 000 litrų vandens, 4 000 kW energijos ir 240 litrų degalų. Jeigu skaičiuosime smulkiau, vienam A4 formato popieriaus lapui pagaminti reikia 5 litrų vandens ir 17 vatų energijos. Naudodami mažiau popieriaus, taupome gamtinius išteklius, naudojame mažiau energijos ir išsaugome medžius, kuriais vėliau galime grožėtis.

Klientai naudodamiesi „Mano Civinity“ mobiliąja aplikacija, gali išvengti periodinio jungimosi prie svetainės. Aplikacijoje yra įdiegta tiesioginio apmokėjimo funkcija, kuri dar labiau palengvina nekilnojimo turto objektų valdymą.

Taip pat sistema klientui rodo ir įsiskolinimus bei permokas. Aktualu tai, kad savitarnoje klientai gali lengvai susisiekti su namo administratoriumi nurodytais Klientų aptarnavimo centro kontaktais, o pildant užklausos formą užduoti aktualius klausimus.

„Plėsdami elektronines paslaugas skatiname klientus būti dar aktyvesniais savitarnos naudotojais ir keliais mygtukų paspaudimais sužinoti apie jų namo būklę, planuojamus darbus ir sąskaitų sumas. Taip valdyti savo būsto duomenis ir mokėjimus bus daug patogiau nei gauti popierines sąskaitas. Tuo pačiu savo klientus skatiname, būti labiau ekologiškais, mažinant popieriaus vartojimą,“ – teigia G. Eidimtas.

Civinity Namai Civinity Namai

Kviečiame naudotis mano.civinity.lt savitarna!

Civinity Namai

Sąskaitos

Civinity Namai

Balsavimas

Civinity Namai

Paslaugos