Rūpinamės Jūsų namais

Pranešimai

Mieli klientai, naudinga informacija – Jūsų dėmesiui.

2023.11.16

Gauti ir apmokėti elektronines sąskaitas  – paprasta!

Vis dar kiekvieną mėnesį laukiate, kol mūsų sąskaita pasieks jūsų namų pašto dėžutę? Negaiškite laiko, naudokitės elektronine sąskaita jau dabar! 

Kaip tai padaryti?

Elektroninę sąskaitą už paslaugas rasite bet kada prisijungę prie savitarnos sistemos mano.civinity.lt

Elektroninė sąskaita gali jus pasiekti ir elektroniniu paštu, tereikia ją užsisakyti parašant mums laišką adresu [email protected]

Palikite laiškininkui nešti mylimųjų laiškus, o sąskaitas gaukite paprastai, greitai ir šiuolaikiškai!

2023.10.20

Informuojame, kad šildymas yra pajungtas visuose mūsų administruojamose daugiabučiuose. Sulaukiame padidėjusio jūsų skambučių srauto dėl nešylančių radiatorių, todėl ne į visus skambučius mūsų klientų aptarnavimo specialistai gali atsiliepti nedelsiant. 

Atsiprašome už nepatogumus. Dedame visas pastangas, kad savo namuose kuo įmanoma greičiau džiaugtumėtės šiluma – mūsų komanda darbus tęs ir savaitgalį.

2023.10.20

Mūsų partneris GENERAL FINANCING BANKAS visiems “Civinity Namai” klientams suteikia išskirtines sąlygas vartojimo paskoloms būsto remonto ar įrengimo darbams. Norėdami pasinaudoti pasiūlymu užpildykite paskolos užklausos formą adresu https://www.gfbankas.lt/CIVINITY/

2023.10.18

Pranešame, jog nuo 2023-10-18 Klaipėdos ir Palangos miestuose pradedamas šildymo sezonas.  Šildyti Jūsų namą pradėsime 3 kalendorinių dienų laikotarpyje nuo šildymo sezono pradžios. Tačiau dėsime visas pastangas šildymą įjungti greičiau.

Prasidėjus šildymo sezonui, dažnai kyla nepatogumų, dėl netolygiai šylančių radiatorių. Siekiant sklandesnės šildymo sezono pradžios, prašome viršutinių aukštų gyventojų pasirūpinti radiatorių nuorinimo procedūra. Jei nežinote kaip tai padaryti, prašome kreiptis į Civinity klientų aptarnavimo centrą telefonu 8-700-55188.

2023.10.17

Norime jus informuoti, kad nuo 2023-10-16 Kauno ir Vilniaus miestuose prasideda šildymo sezonas. Remdamiesi savivaldybių merų potvarkiais, pradedame šildyti jūsų namus. Kauno mieste tai įvyks per 5 kalendorines dienas, o Vilniuje – per 3 dienas nuo šildymo sezono pradžios. Tačiau norėdami užtikrinti jums šilumą kuo greičiau, dėsime visas pastangas.

Šildymo sezono pradžioje dažnai kyla nepatogumų dėl netolygiai šylančių radiatorių. Norėdami, kad viskas vyktų sklandžiai, kviečiame aukščiau gyvenančius klientus pasirūpinti radiatorių nuorinimo procedūra. Jei neturite patirties šioje srityje ar nežinote, kaip tai padaryti, prašome susisiekti su Civinity klientų aptarnavimo centru telefonu 8-700-55188.

Dėkojame už jūsų supratingumą ir pagalbą. Šildymo sezono metu užtikrinsime jums jaukią šilumą!

Mūsų klientai atėjo ieškodami sprendimų,
o pasiliko dėl ramybės jausmo

„Mūsų namo vadybininkė padėjo įgyvendinti šį projektą ir sutaupyti pinigų. Esame patenkinti atliktais stogo darbais.“ Vilniaus senamiestyje, M. Daukšos g. daugiabučio namo gyventojai susidūrė su prakiurusio stogo problema. Stogas buvo senas ir susidėvėjęs. Apie šią problemą buvo informuota namo vadybininkė Adelė, kuri kartu su namo gyventojais priėmė sprendimą parengti stogo renovacijos projektą.  Stogo renovacijos darbai buvo atlikti per du mėnesius. Statinio Techninis priežiūros specialistas kreipėsi į VšĮ „Senamiesčio atnaujinimo agentūra“ ir pateikė paraišką dėl stogo atnaujinimo darbų paramai gauti, taip gyventojams buvo skirta 40 proc. parama stogo projektui ir darbams atlikti. Vilniaus senamiestyje stovintys pastatai įtraukti į Unesco pasaulio paveldo sąrašą, todėl šiems pastatams yra skiriamas ypatingas dėmesys. Atlikus stogo renovacijos darbus išsaugojome pastato autentiškumą, užkirtome kelią kylančioms grėsmėms žmonių turtui ir sveikatai. Modernizacija ne tik suteikia naują gyvenimo kokybę, bet ir padidina turimo turto vertę iki 20-30 proc.  „Prisijungiau prie šio projekto, kai namo gyventojai bandė surinkti parašus darbams atlikti, bet iš pirmo karto mums nepavyko. Tada pradėjau bendradarbiauti su namo vadybininke, ji padėjo įgyvendinti šį projektą ir sutaupyti pinigų. Esame patenkinti atliktais stogo darbais.“ – Klientas Juozas. „Esame patenkinti atliktais stogo darbais.“ Klientas Juozas

„Džiaugiuosi nauju liftu, kuris yra žymiai erdvesnis ir šviesesnis. Jis yra nepalyginamai geresnis, o svarbiausia, kad negirdžiu kaip jis dirba.“ Kauno Prancūzų g. 45 daugiabučio namo gyventojams periodiškai gesdavo liftas. Dalis lifto gedimų buvo kritiniai ir kasmetinės apžiūros metu buvo užfiksuoti šie defektai: išsidėvėję kabinos ir atsvaro šliaužikliai, reduktoriaus sliekinio veleno laisvumas artėjo prie kritinės ribos, valdymo spintoje apdegę relių kontaktai, išdilusios mechaninės ir elektrinės varstomų kabinos durų blokuotės, susidėvėjusi kabinos durų atidarymo įranga ir sudilę vedantieji lynai.  Didžioji dalis keleivinių liftų Lietuvoje įrengti daugiau nei prieš 30 metų. Šiai dienai liftai yra susidėvėję, pasenę, techniškai neatitinka šių dienų kokybės standartų ir keliamų griežtų saugumo reikalavimų. Liftams daugeliu atveju jau nebegaminamos atsarginės detalės, jie dažnai genda, kelia triukšmą, naudoja daug elektros energijos, neatitinka ir estetinių poreikių. Taip pat, senų liftų dideli eksploatacijos kaštai, dažno gedimo remontas kainuoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, o šiuo konkrečiu atveju, lifto remonto sąmata siekė 14 000 eurų. Svarbu suprasti, kad liftas yra potencialiai pavojingas įrenginys, todėl būtina laiku atlikti reikiamus veiksmus tinkamam jo eksploatavimui. Kiekvienas liftas susideda iš daug tarpusavyje susijusių mechaninių elementų, kurie turi ribotą naudojimo laiką. Kai lifto elementai pasiekia tarnavimo laiko ribą, jo patikimumas katastrofiškai mažėja. Šis liftas buvo eksploatuojamas daugiau nei 39 metus, tuo tarpu, kai tikėtinas naudojimo terminas gamybos metu buvo nustatytas 25 metai. Kai lifto elementai pasiekia tarnavimo laiko ribą, jo patikimumas katastrofiškai mažėja.  Atsižvelgiant į užfiksuotus Prancūzų g. 45, Kaune, namo lifto defektus buvo skubiai organizuotas susirinkimas su namo gyventojais, kurio metu butų savininkai buvo informuoti apie lifto būklę. Daugiabučio namo vadybininkas Paulius, susirinkimo metu, kai dalyvavo dauguma namo gyventojų, akcentavo lifto keliamą grėsmę ir pateikė siūlymą liftą keisti nauju. Kartu su namo gyventojais buvo sutarta organizuoti raštišką balsavimą dėl lifto keitimo. Po įvykusio balsavimo daugumos sprendimu, buvo pritarta numatytiems lifto keitimo darbams. Lifto keitimo darbai truko iki 2 mėnesių. Šiuo metu gyventojai džiaugiasi nauju, švariu liftu, kuris veikia be trikdžių, tyliai, taip pat naujo lifto pakeitimas prisidėjo ir prie turto vertės padidėjimo name.  „Džiaugiuosi nauju liftu, kuris yra žymiai erdvesnis ir šviesesnis. Senasis liftas buvo nejaukus, jausdavausi kaip kameroje, kurioje tamsu, nešvaru ir nesimatydavo net aukštų skaičių mygtukų. Senajame lifte esu penkis kartus užstrigusi, o lifto skleidžiamus garsus girdėdavau per buto sienas. Naujas liftas nepalyginamai geresnis, o svarbiausia, kad negirdžiu kaip jis dirba.“ – savo įspūdžiais dalinasi gyventoja. „Džiaugiuosi nauju liftu, kuris yra žymiai erdvesnis ir šviesesnis. Jis yra nepalyginamai geresnis, o svarbiausia, kad negirdžiu kaip jis dirba.“ Klientė iš Kauno

„Ačiū vadybininkui Oskarui už pastangas ir surastą galimybę išvengti didelių įkainių.“ Kauno Minties Rato g. 27A daugiabutyje įvyko vandentiekio avarija. Po avarijos gyventojai susidurdavo su problema – vanduo nuolat kimšdavo miesto kanalizacijos šulinius. Gyventojai ne kartą kreipėsi į vandentiekį prižiūrinčią įmonė – tačiau atsako nesulaukė.  Iškviesta „Civinity“ avarine tarnyba nustatė, kad trūko vandentiekio vamzdis esantis šalia daugiabučio namo kiemo. Gyventojų prašymu, buvo paskaičiuota darbų atlikimo sąmata, kuri siekė apie 3 000 eurų, jeigu darbus gyventojai vykdytų patys. Vadybininkas akcentavo, kad kasimo, trasos keitimo ir šulinio sujungimo darbus privalo atlikti ne namo gyventojai, o vandentiekį prižiūrinti įmonė. Namo vadybininkas Oskaras, kartu su daugiabučio gyventojais priėmė sprendimą ir kreipėsi į atsakingą įmonę, prašydamas išspręsti iškilusią problemą. Daugiabučio namo gyventojai yra atsakingi už vandentiekį iki pirmojo šulinio, esančio šalia gyvenamojo namo. Tačiau šiuo atveju avarija buvo nutikusi už šulinio ribų. Atsakinga įmonė atliko avarinės situacijos remonto darbus, o daugiabučio namo gyventojai sutaupė 3 000 eurų.   „Ačiū vadybininkui Oskarui už pastangas ir surastą galimybę išvengti didelių įkainių.“ – Kauno daugiabučio gyventojai.  „Ačiū vadybininkui Oskarui už pastangas ir surastą galimybę išvengti didelių įkainių.“ Kauno daugiabučio gyventojai. 

Skelbimai apie vykdomus konkursus

Civinity įmonių grupės pirkimų skelbimai yra viešai prieinami „Mercell” pirkimų platformoje, kurioje užsiregistravę tiekėjai gali nemokamai dalyvauti Civinity įmonių grupės vykdomuose pirkimuose.

31 metų rinkoje
700 darbuotojų
5 miestai
4 mln. m2 prižiūrimo daugiabučių ploto

Ar esate pasiruošę tapti mūsų klientu ir sumažinti savo kasdieninius rūpesčius?

TAPKITE KLIENTU
Civinity Namai Civinity Namai

Kviečiame naudotis mano.civinity.lt savitarna!

Civinity Namai

Sąskaitos

Civinity Namai

Balsavimas

Civinity Namai

Paslaugos