Negavau sąskaitos, kur kreiptis?

Jei savo pašto dėžutėje neradote popierinės sąskaitos iki einamojo mėnesio 20 dienos, prašome informuoti namo administratorių Jums patogiu būdu: kliento savitarnoje https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188. Nepristatytą sąskaitą Jums pristatysime pakartotinai, tačiau tai gali užtrukti dar keletą dienų.

Jei sąskaitas gaunate el. paštu ir jos nesulaukėte iki einamojo mėnesio 12 dienos, prašome informuoti namo administratorių Jums patogiu būdu: kliento savitarnoje https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188. Nepristatytą sąskaitą Jums pristatysime pakartotinai, tačiau tai gali užtrukti dar keletą dienų. Taip pat prašome patikrini ar esate teisingai nurodę