Skolos ir palūkanos

Atlikau mokėjimą, tačiau sąskaitoje nurodyta skola.

Prašome patikrinkite ar teisingai buvo atliktas mokėjimas: Nurodytas teisingas mokėtojo kodas; Mokėjimas atliktas į teisingą bendrovei priklausančią sąskaitą. Jei paaiškėjo, jog mokėjimą atlikote neteisingai, arba nerandate mokėjime atliktos klaidos ir manote, jog mokėjimas buvo atliktas teisingai, prašome mus informuoti Jums patogiu būdu apie neįskaitytą mokėjimą per kliento savitarną https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] […]

Kategorija:

Kaip vykdomas skolų išieškojimas?

Pradelsus sąskaitoje nurodytą mokėjimo terminą, sekantį mėnesį siunčiame priminimo pažymą su terminu geranoriškai apmokėti įsiskolinimą iki paskutinės to mėnesio dienos, pranešant, kad sąskaitų apmokėjimą bei skolų išieškojimą kontroliuoja skolų išieškojimo įmonė. Neapmokėjus nurodytos sumos iki numatyto termino, informacija apie skolą bei asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, kontaktiniai duomenys) sekančio mėnesio 1 d. bus perduoti ikiteisminiam […]

Kategorija:

Kodėl turiu mokėti skolos administravimo mokestį skolų išieškojimo įmonei?

Skolų išieškojimo įmonė atlieka veiksmus skolai išieškoti. Skolos administravimo mokestis priskaičiuojamas nuo skolos perdavimo pagal skolos dydį ir yra nekintantis. Skolos administravimo mokestį reikia apmokėti skolos išieškojimą atliekančiai bendrovei.

Kategorija:

Apmokėjau susidariusią skolą, kam pranešti?

Teisingai atlikus mokėjimą, skola bus įskaityta sekančio mėnesio sąskaitoje. Papildomai pranešti nereikia.

Kategorija:

Šiuo metu neturiu finansinių galimybių apmokėti didelę sąskaitą iki sąskaitos apmokėjimui skirto termino pabaigos. Kur kreiptis?

Susitarimas dėl skolos mokėjimo dalimis raštu sudaromas su butų/patalpų savininkais arba įgaliotais asmenimis, kai skolos suma didesnė nei 200 Eur. Gyventojui pateikus prašymą dėl mokėjimo dalimis, kiekvienas prašymas svarstomas individualiai, atsižvelgiant į skolos dydį ir kliento mokėjimų istoriją. Prašymą sudaryti skolos mokėjimo grafiką galite pateikti Jums patogiu būdu: per kliento savitarną https://mano.civinity.lt arba klientų aptarnavimo centro […]

Kategorija:

Skolą apmokėjau, kodėl skolų išieškojimo įmonei perduoda informacija dėl skolos išieškojimo?

Gali būti, kad perduodant skolą, mokėjimas dar nebuvo įskaitytas apskaitos sistemoje. Apie tokią galimai susidariusią situaciją prašome informuoti Jums patogiu būdu: per kliento savitarną https://mano.civinity.lt arba klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188. Mums patikrinus informaciją, pasitvirtinus šiai situacijai skolos išieškojimas bus nutrauktas. Skolos administravimo mokesčio nereikės mokėti.

Kategorija:

Kodėl skaičiuojamos palūkanos?

Klientams laiku ar tinkamai neapmokėjus sąskaitos už suteiktas paslaugas, už kiekvieną pavėluotą dieną skaičiuosime palūkanas, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.210 str. Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.210 str. 1 d. yra nustatyta, kad terminą įvykdyti piniginę prievolę praleidęs skolininkas privalo mokėti 5 procentų dydžio metines palūkas už sumą, kurią sumokėti praleistas terminas, jeigu […]

Kategorija:

Kokia tvarka bus išieškoma susidariusi skola ar susidarę papildomi mokėjimai už palūkanas?

Neapmokėta skola ir palūkanos bus išieškomos vienoda tvarka. Pradelsus sąskaitoje nurodytą mokėjimo terminą, sekantį mėnesį siunčiame priminimo pažymą su terminu geranoriškai apmokėti įsiskolinimą iki paskutinės to mėnesio dienos, pranešant, kad sąskaitų apmokėjimą bei skolų išieškojimą kontroliuoja skolų išieškojimo įmonė. Neapmokėjus nurodytos sumos iki numatyto termino, informacija apie skolą bei asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, kontaktiniai […]

Kategorija:

Neradote atsakymo?

Susisiekite su mumis!

SUSISIEKTI